top of page

Zase o rok starší

A je to tu, další narozeniny. Tentokrát ty moje, takže starosti s vymýšlením dárků na chvilku opadly a těm ostatním to nezávidím. Ráno probíhalo jako každé jiné, s tím rozdílem, že jsem byl brzo na nohou. Takže vlastně úplně jinak než pokaždé. Po krátkém rozhovoru s Rachel jsem seběhl na snídani, na které jsem předtím dlouho nebyl a kterou jsem většinou prospal, pořádně se nadlábl a letěl do koutku. Chtěl jsem využít té energie, která se mnou lomcovala co nejvíce. Vše bylo nachystané, na mně bylo pouze otevřít.


Během dne se vystřídalo v koutku několik lidí, dokonce i mrmlající Raz, kterého prý uráží označení ovocného čaje čajem. Nevím co má za problém, pro mě je to jeden z mála čajů, co zvládnu vypít aniž bych u toho křivil obličej. Nicméně jsem mu slíbil, že do příště zamakám i na čokoládě. No co, nikdo mi neřekl, že čajový koutek musí být jen o čaji.


Radost mnou proběhla, když se u mých nohou objevily sovy s balíky. Nejprve si vzpomněla Faye, která mi, jak jinak, darovala praktické věci do školy a poté i samotná Lilly. Co mi ale tvořilo vrásky na čele bylo, že Rachel, která mi dělala podstatnou část dne společnost, nereagovala. Co jí ale můžu vyčítat, já na tom se svojí pamětí bývám docela často stejně.


O pár hodin později, ještě před večeří, se ale začala chovat jinak. Chtěla mě vytáhnout na procházku, což jak asi většina ví, je skoro nemožné, ale přesto jsem uzavřel koutek, ve kterém už nikdo nebyl a šel. Sešli jsme jen o jedno patro a došli k soše, u které jsem stál jen jednou za celou dobu, co jsem na škole. Zavázala mi oči a popadla mě za ruku.



Co jsem viděl po sundání šátku z očí, to se snad nedá popsat. Všude svíčky, lístečky a v dálce deka a čokoládový dort. Bylo to nádherný.


Noc jsme strávili tam. Po příjemné koupačce, nacpání si břicha dortem a skvělou večeří se zdál večer jako nikdy nekončící.


Nevím, kdo to všechno bude uklízet, ale musím říct, že i kdybych to měl uklízet se svojí leností já, po takovém krásném večeru to udělám bez ceknutí a rád i já.


Kdyby se tyto papíry někde náhodou válely a dostaly se ke zmiňovaným, děkuji za skvěle užité narozeniny a za dary, které určitě brzy využiju, že Fayuško?

77 zobrazení0 komentářů
NxJ1.png
Bald-Eagle.jpg
wolf_in_the_snow__wallpaper_by_thewolfro
bottom of page