top of page

Vánoce a silvestr


Letošní vánoce byly asi zatím ty nejlepší, jaké jsem měl možnost prožít. Loňské byly fajn kvůli osobě, se kterou jsem tenkrát trávil čas, ale negativní rozuzlení to pokazilo, zatímco letos proběhly v poklidu.


Dárků bylo víc než jsem původně čekal a o co hůř, i od lidí, ke kterým už nemám takový vztah a dát jim dárek mě nenapadlo. To je vždycky hrozný trapas. Měl bych je alespoň obepsat a popřát jim krásné svátky. No a mezi dárky bylo hlavně oblečení. Myslím, že prvním krokem po skončení svátků bude shánění dalšího kufru. Měl bych se zbavit věcí, které pro mě nemají takový význam, ale to bych se musel někdy dokopat k úklidu.


Jedním takovým dárkem byl třeba oblek od Rachel, který jsem hned na silvestra vytáhl provětrat. Vtipná trika od holek, která jednoznačně vyznačují moji osobnost a spousta dalšího. Praktických dárků se taky pár objevilo, že Anet? Ještě teď mě bolí čelo z toho plácnutí se, které jsem po otevření jejího dárku musel provést.


Knížka, kterou jsem na poslední chvíli stihl pro Rachel sepsat se ukázala úspěšně. Vypadala spokojeně a i když mě mrzí, že jsem ji neviděl ji číst, její pozdější reakce předvedla, že moje snaha nebyla zbytečná. A její příprava našich soukromých vánoc zase potěšila mě.



Silvestr mě nějak nebere, dokud nepadne půlnoc, o které to vlastně celé je, a nezačne ohňostroj, na který moc rád koukám. Dokonce jsem ale zvedl zadek a šel si zatancovat. Myslím, že kdyby mě lidi neviděli a já je o tom chtěl další den začít přesvědčovat, nevěřili by mi to. S pár lidmi jsme si i popřáli i šťastný nový rok, což jsou většinou sice prázdná slova, která se na Nový rok neotřele ozývají z každého rohu, ale potěší.


A začíná další rok plný radosti, strastí a lenošení. Teda... učení, samozřejmě.


Neboj, Faye, zaberu.


Mrk.



67 zobrazení0 komentářů
NxJ1.png
Bald-Eagle.jpg
wolf_in_the_snow__wallpaper_by_thewolfro
bottom of page