top of page

Diář nebo úkolníček?


Už jsem se zmiňoval o blížících se vánocích a o co hůř, narozeninách Rachel? Jo, zmiňoval. A co jsem pro to už stihl udělat? Vůbec nic. Jak nečekané. Teď už je to ale opravdu kritické, takže veškeré moje myšlenky se snažím směřovat tímto směrem. Kazí mi to zkoušky, které mi ještě zbývaly dodělat. S velkým úspěchem jsem ale letos stihl dodělat všechny, i když s dlouhým odstupem. O tom snad ani nebudu moct mluvit doma, otcova láska ke škole nevyprchala ani po tak dlouhé době a v jeho očích bych na tom měl být stejně. Dobré je na tom pouze to, že lásku ke vzdělání převyšuje jeho práce, takže se vlastně ani dlouho nezajímal o to moje. Pro mě je úspěch, že jsem se na poslední chvíli vzpamatoval a něco pro to chtěl udělat. Pořád je to ale málo.


Se snažením taky přichází na řadu úklid. Kriste, jak já jsem rád, že jsem na pokoji sám a že tam nemívám návštěvy. Občas něco vytáhnu z narvaného kufru a strčím to do narvaný skříně. Bojím se cokoliv otevřít, aby na mě odněkud něco nevypadlo. Když ale vezmu v potaz to, že někde mezi tím bordelem mám i věci do školy...


Blíží se Halloween, nemám ale pocit, že bych byl v rozpoložení, kdy bych se ho chtěl zúčastnit. Každoročně se tomu spíš vyhýbám, na soutěže moc nejsem a při večerním tanci všem pošlapávám špičky. Po loňském roku se ale naopak těším na doufám klidně strávené Vánoce v přítomnosti někoho, s kým je mi v poslední době nejlépe.


Millie roste, rychleji, než bych si možná přál. Už přestává být pohodlné, když mě ráno v posteli probudí skokem. Kritické začíná být špatné počasí, ono mít bílého psa není zrovna praktické, déšť totiž samozřejmě mění suché cesty v bahnité. Ačkoliv ji ještě nenapadlo se v nich vyválet, dělá to běžně o pár metrů dál, kde si pro jistotu ono bahno sama vyhrabe. No a králice za ní s nadšením doskáče taky. Nevěřil bych, že to někdy řeknu, ale mohlo by začít sněžit. Snad je v tom sněhu pak najdu.


Stává se mi tu z toho úkolníček a diář, což ale jak jsem zjistil není úplně od věci. Minimálně ne s mojí pamětí. Začnu tak asi vytahovat náhodný papíry i ze zabordelených kufrů. Pro teď se ale s končícím prostorem a se zápisem z hodiny na druhé straně loučím.

39 zobrazení0 komentářů
NxJ1.png
Bald-Eagle.jpg
wolf_in_the_snow__wallpaper_by_thewolfro
bottom of page